דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה MK ULTRA ששוטף את ישראל וכיצד להגן על ילדכם מפני השפעתו 

מאת    [ 28/08/2013 ]

מילים במאמר: 772   [ נצפה 5002 פעמים ]

 כחוקרת ומרצה על נושא התודעה ברחבי העולם, הורים רבים פונים אליי לבדוק מה ניתן לעשות עם ילדיהם שנגועים ב MK ULTRA

 לצערי כמעט כל ילד בישראל וגם מבוגר נחשף להשפעה של האם קיי אולטרא . זה נמצא בקלטות וידאו, בסרט הקולנוע, בפרסומות, ואפילו בתוכניות הריאליטי, והמון המון באתרי אינטרנט ובעיתונים וכמעט בכל תוכנית טלוויזיה.

ילדים שנגועים ב MK ULTRA , משנים התנהגותם לאט לאט, יורדים בלימודים, משנים את המראה שלהם, ועושים כל מיני סימני ידיים שהם לא מודעים להם, כמו "כף השטן" שלוש אצבעות למעלה, שתיים למטה, שתי אצבעות בו זמנית משתי הידיים , מצטלמים עם לשון בחוץ, עושים קעקועים שחורים ועוד...

.MK ULTRA זו שיטה של שליטה על מח האדם שדרכה הוחדרו סימני ידיים, סימני פרצוף, מילים או מוסיקה .למעשה זו חדירה לפרטיות המח שלכם בלי שאתם מודעים. ניתן לראות כאן תמונות וסימנים.

 

לצערי המדיה מצנזרת כל מה שקשור לנושא ועם זאת משתפת פעולה בהפצת סימני הMK ULTRA שנכנסים לתת המודע. באירופה כל יום מתאבדים אלפי אנשים בגלל הסימפטומים, בארה?ב כל אדם רביעי נגוע ב MK ULTRA , וגם בישראל הנושא מופץ מאוד חזק.   אנשים ישנים לצערי, מורדמים. הנושא יותר מזעזע משאפשר לתאר. עד כדי כך, שאנשים מעדיפים להתעלם ממנו ולא לדעת את האמת.

מאחורי הנושא, ישנה אג'נדה מאוד מורכבת, שאני מעדיפה לא לחשוף אותה. מאמר זה נועד רק להזהיר ולפתח מודעות לנושא.

הסממנים הם בכל מקום, ומי שירצה לדעת יותר, יצטרך לללכת להיסטוריה של השפה האיזוטרית.

המידע שנמצא ברחבי האינטרנט על הנושא, בדרך כלל מתייחס לניסויים הצבאיים שנעשו לפני עשרות שנים. אך למעשה האם קיי אולטרא מזמן מזמן נמצא בתת מודע של האוכלוסיה בכל רחבי העולם, ורב האנשים משמשים כשפני מעבדה.

 

הבחור סנואדן, לא רק שהוא חשף את החדירה לפרטיות שלכם, אלא הוא ניסה לזעוק משהו יותר גדול שמתנהל מאחורי הקלעים.

השיטה פותחה לפני שנים רבות. ניסויים רבים נעשו על בני אדם. ניסויים קשים מאוד, עד שהגיעו ליכולת שליטה על תודעה של אדם אחר, בעזרת סימני ידיים וצלילים. סביר להניח שרובכם כבר ספגתם סימנים אלו בתת המודע.

MK ULTRA לצערי נמצא היום בכל מקום, בכל מדינה.

הסימנים מתחלקים לשלושה: ,ויזואלי , שמיעתי ואנרגטי.

הסימנים הויזואלים הם אילו שהאנשים הכי מפורסמים מעבירים לכם, בלי שאתם מבחינים, כי גם הם לא מודעים לכך שהוחדרה בהם "שפת קוד" . רב אנשי התעשיה בהוליווד נגועים ב MK ULTRA. כל סימן כזה, מכיל קוד שבעתיד ישפיע רבות על מח האדם שנחשף ולא הגן על עצמו. סימנים אילו הם פצצה מתקתקת בתת מודע.

אתם מקבלים אותם בכל מקום ובכל תחום. בפוליטיקה, בספורט, באופנה, אך בעיקר בתעשיית המוסיקה. בו אתם מתחברים כשותפים להשפעות שהזמר או הדי ג?י שאתם מעריצים, מפעיל עליכם MK ULTRA.

 

גם אותם זמרים ואנשים שעושים את הסימנים, הם סוג של קורבנות. אבל קורבנות בידיעה. זאת אומרת, על מנת להצליח הם היו צריכים לעבור המון טקסים איזוטרים..חלק בידיעתם, חלק שלא בידיעתם כשמעורבים סמים.

כל אדם שעושה את אחד הסימנים , או חברה שמשתמשת בסימנים אלו בפרסומות שלה, שותפה לפשע של השמדת מבנה התודעה הגלובלית. אין כמעט היום חברה בינלאומית שלא שותפה. אין כמעט אדם עשיר שלא ?פטרון? . פטרון הוא אדם שעבר המון טקסים איזוטרים ומגיה שחורה. לכל פטרון יש זמר או שחקן קולנוע מפורסם שמעביר לו מסרים מפטרונים אחרים, דרך השירים שלו או דרך הסרטים שהוא משתתף בהם. רשימת הסלייבים או יש הקוראים להם ?סלבס? , היא ארוכה מאוד, וכוללת את כל מי שמפורסם. ה MK ULTRA נמשך עשרות שנים רבות, אך כעת הכל מתחיל לצוף.

 

הסימנים השמיעתיים הם צפצופים ברחובות, סאונד מוזר , והמון צלילים שלא קשורים לסביבה ומופיעים בפתאומיות אצל אנשים בבתים, בשכונות וברחובות.

כל צליל וכל תמונה המכילה סימני ידיים. הם בעלי קודים פנימיים שמשפיעים על מח האדם ללא ידיעתו. השירים הכי מפורסמים שאתם שומעים בתחנות הרדיו, מכילים קוד נסתר או במילים אחרות ?מילות כישוף? שמשפיעות על התת מודע, על מנת לשנות לכם את המבנה המולקולרי של המים בגופכם.

כל פעם שאתם שרים שירים באמבטיה, לועזיים, הפעלתם קוד ניסתר. להזכירכם, לא מדובר על תעשיית מוסיקה, מדובר על תעשיית שליטה בתודעה, ומחקרים רבים נעשו לבדוק כיצד משפיעות מילים מסויימות שהכונסו בשירים על המח שלכם.

 הנה דוגמה למה שמוסיקה שמתנגנת כיום משפיעה על תאי גופכם ומבנה המולקולה של המים. גם שאתם שותים וגם שאתם מתרחצים וגם מים שנמצאים בכל תא בגופכם.

אין ספק שמוסיקת טראנס, מוסיקה כבדה, מוסיקת מטאל הורסת את גופכם. וזאת ניתן לראות ממחקרים של המדען היפני מאסורו אימוטו

 על מנת שהאם קיי אולטרא תשפיע עליכם. על האדם להיות במצב ירוד מאוד במצב רוח, פחדים , אי וודאות, כאוס, ועוד...

הכל סביב ויברציות ואנרגיות נמוכות . אם תשימו לב , העיתונים והמדיה כולה משדרת המון שליליות, תמונות קשות, חדשות רעות, ואפילו כל חיפוש בגוגל בתמונות, ישלוף בכוונה תכילה בין תוצאות החיפוש, תמונות מזעזעות.

אני ממליצה לכם מאוד , להכנס לשמוע את סרטון הוידאו שמסביר על הנושא.

במאמר זה אין מטרתו להסביר מהי ומי עושה זאת. עליכם ועל נשמתכם מוטלת האחריות לעשות את החיפוש לבד.

זהו רק מאמר להעיר את הישנים.

 

העולם האמיתי הוא דווקא מה שעינך לא רואות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב